Veckoslut... och bara 8 dagar kvar



Veckoslutet gick som en oljad blixt och snart var föräldrarna igen hemma efter att ha vari hela veckoslutet på lande. Det är bara en vecka skola kvar och jag har ennu heller inte förstått att jag är snart på ett varmt och soligt ställe!

Igår märkte jag att någon jävel hade stulit min cykel! Nå kanske det var mitt fel som hade lämna den vid järnvägstorget över veckoslutet... men det harmar ändå! 

Linda var hos oss på lördagen och vi hade en mysig kväll med godis och eurovision! Jag har lovat mig själv att aldrig mera titta på såndant skräp... jamenar, Ryssland? Hur kan folk tycka om Ryssland och värre var ju Greklands sångerska, hon var ju en ful liten falsk docka som hade en urdålig sång och sjöng som en rakaparat... suck. Bäst var nog stiliga Mikko som bevisar att alla finnar inte är svettluktande underliga skogstroll som suger på granbarr! Sötnosen!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Cmon Petra, Dima Bilan md Believe var jud bästa som hänt eurovisionen på en stund !

Håller med om Mikko ... och sveriges Björn Gustafsson. ;)

pok

2008-06-11 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0