Bonjour!


Den här bloggen är skapad för att  jag troligen skall spendera hela min sommar ensam i Frankrike och min mor kommer att bli så otroligt orolig, så istället för att skriva 139 majl varje dag till vänner och släkt så har jag tänkt krafsa ner allt vad som händer i mitt liv här.

Mina planer ser ut så här:

Jag kommer först att vara en vecka i Paris med min älsklingsfaster och hennes make. Vi kommer att äta, dricka och titta på vackra saker. Efter den korta veckan kommer de att dumpa mig på ett supertåg som åker jättesnabbt till södra Frankrike, till Toulon. Där hoppas jag att min värdfamilj kommer att komma ihåg att hämta mig. Jag skall bo hos dem i två veckor för jag kommer samtidigt att gå på en språkkurs, en seriös språkkurs! Efter det har jag absolut ingen aning vad jag kommer att göra men jag skall försöka hitta ett jobb, kanske som barnsköterska eller på ett kafé... Vi får se sen.

Det kommer att bli ett riktigt äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0