Paskör



Jag har redan vant mig vid de franska tangentbordet sâ när jag försökte med de engelska sâ blev jag helt trasslig.

Jag skall snart ner till stranden och rätta till min färg där det behövs, men jag väntar pâ min kompis vars timme slutar snart.

Jag skall idag till ett hotell och frâga om de behöver billig arbetskraft som talar engelska, jag hoppas fâ ett jobb för jag skulle i princip inte ârka med att vakta barn.


Uppdatering.

Vi var pâ stranden flera timmar och med oss kom tvâ andra personer en svensk kvinna och en kille frân usa.

När jag kom hem sâ var en av min franska "mammas" väninna där med ett litet barn och hon sa att hon sku frâga runt om nâgra familjer behöver barnvakt.

Kommentarer
Postat av: mor

Låter jättebra det där med barnvakt! Då vet du också vad det är för en familj...Jobba mot bostad och mat.

2008-06-11 @ 10:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0