Nippor nippor nippor och Riviera Beach Club

Ush, jag har nu ennu mer solnippor och de kliar sâ otroligt.

Jag vaknade idag pâ natten av att mitt ben hade en otrolig kramp, jag kunde just och just hâlla mig att skrika. Det är hemskt att vakna till en smärta. Nu kan ja int gâ ordentlit, men det borde gâr över snart.



Hahaa, jag känner mig mycket duktig, jag dumbommen tänkte att nu när mitt ben blivit bra sâ tar jag en liten promenad till hotellet och frâgar om de behöver arbetskraft. När jag var pâ väg sâ oooh là là, i ett fönster hängde värlens juvligaste sommarklänning. Jag gick in i butiken och prövade den och den passade ju helt perfekt pâ mej. Jag rusade hem lycklig och bytte om.
  Jag hade kanske promenera i en halvtimme sâ började jag förstâ att kartan jag hade är en eller tvâ gânger förminskad för jag hade inte ens kommit halvvägs, men det var för sent att gâ tillbaka efter cykeln. Efter 2 och en halv timme började jag bli frustrerad. Nâ tillslut hittade jag hotellet och jag gick in och frâgade reseptionisten om det fanns jobb. Hon sa bara att jo, men kom tillbaka med en CV... ARGH!!! Naturligtvis... Efter 3 timmars promenad med flipflops sâ kändes de där orden inte sâ bra men jag var glad för jag behöver kanske inte vakta barn i sommar!!!

Jag märkte pâ vägen hem att det gick en buss... typiskt. Nâ lite kalorier har man kanske förbrukat. 

Kommentarer
Postat av: © Katta

Usch, hoppas det går över :)

2008-06-12 @ 07:36:09
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0