Igâr kväll...



Jag satt ute i parken och läste lite besviken över att ingen som jag hade tala med hade lust att ta en drink pâ kvällen. Men sen mitt i allt sâ kom det nâgra amerikanska flickor, ja kunde höra deras bräkande flera kilometer längrebort och jag vifta och skrek ât dem att komma. Vi small talka lite och sen sâ frâga den ena om jag ville komma med ut för nâgra av hennes kompisar sku komma. Jess! "Ten a'clock at McDonalds, okey?"... Jassâ, typiskt amerikaner, de skulle inte ha kunnat välja nâgot lite mer exotiskt?

Jag min idiotiska tidpelle kom en halv timme före 10... Sen fick ja vänta i 45 minuter tills alla andra kom, men det var int sâ farligt, jag kände mig bara som en idiot. Baren pâ andra sidan vägen var fullpackad med skrikande män som sâg pâ tv, Frankrike-Holland matchen var i full gâng.
 
Jag hatar att gâ i stora grupper. I allafall med amerikanska ungdomar. Amerikanska ungdomar som brääker.

Vi gick till en liten och mysig bar, jag hade hela vägen talat med en amerikansk flicka om lite det ena och det andra, sâ vui beställde en drink och gick och satt oss. Lite senare kom det nâgra andra mycket sympatiska mänskor. Efter en tid dâ alla börja bli lite lummiga sâ började samtalen bli mer personliga och sen börja en flicka tala om hur hennes pappa hade varit en journalist i Argentina och blivit nästan dödad... uuups... too much information? Jag började känna mig lite besvärad.

Men det var en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: © Katta

Gött som fan :D

2008-06-14 @ 17:31:56
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: © Katta

Haha, spaniens spelare var ju skit fula! :P

Såg ut som några 50åringar med långt flottigt hår ^^

2008-06-14 @ 22:30:45
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0