Hyères...



Veckan i Paris var mycket lyckad! Vi hann gora mycket po en kort tid. Trevligt sellskap och god mat. Vad mer kan man onska?

Hyères e en otrolig stad!!! Massor med palmer och otroliga villor.

Jag har bara hunnit treffa familjens hund och herre, men boda verkar trevliga. Legenheten e stor och jag har ett rum for mig sjelv, vilket e bra!!! Jag vet inte ennu vem mer som bor har.

Men nu skall jag packa upp min veska. Jag kommer troligen att skriva mer po kvallen.



Uppdatering...

Familjen ar otroligt snälla och trevliga! Frun i huset ar ganska ung och mannen ar kanske i 40-45 ars oldern. De talar en mycket dâlig engelska, vilket är bra!

Jag var just pa en promenad runt stan och den ar mycket vacker och gammal. Det kryllar av muslimer och italienare som visslar efter en men det finns det i alla sodra stader.

Det finns en massa butiker som man kan gâ och titta i.

Det bor en annan flicka här som är frân Slovakien, hon ä mycket söt.

Snart skall vi äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0