Hyères dag II



Idag pâ morgonen körde mannen i huset mig till skolan sâ att jag kunde hyra en cykel, efter det sâ for han bara och lämnade mig ensam utanför skolan och jag hade ingen aning vad jag skulle göra. Nâ allt gick nâgorlunda okej och jag fick min cykel... men att komma tillbaka hem va sen en annan historia... Jag cyklade ner för en juvligt lâng nerförsbacke och kom pâ att jag kanske skulle kunna frâga var i hlvtet jag var. Efter att jag frâgat nâgra snuskiga killar vägen och blivit erbjuden att bli skjutsad hem sâ entligen hittade jag den stora vägen som leder direkt till huset där jag bor.

Det är en helt juvlig dag men det âskar och nu regner det lite, men solen skiner och det är varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0